Tuesday, October 1, 2013

7 ... Cu tine ...

Iubite, 

„ Cu tine viața mea se luminează, 
Cu tine hotărăsc a obosi, 
Cu tine urc astenic spre amiază
Și ma sfârșesc în fiecare zi.

Cu tine e-mpăcare și e luptă, 
Cu tine este tot și e nimic, 
Cu tine-mi înflorește lancea ruptă, 
Cu tine sunt și mare, sunt și mic.

Cu tine totu-i parcă unt pe pâine, 
Cu tine bradu-i brad, și nu sicriu, 
Cu tine astăzi mi se face mâine.
Cu tine mor pentru a fi mai viu.

Cu tine poezia mea există, 
Cu tine chem zăpezi și-alung zăpezi, 
Cu tine nici tristețea nu e tristă, 
Cu tine eu te văd când nu mă vezi.

Cu tine sunt nedrept și sunt dreptate, 
Cu tine sunt gelos și sunt ghețar, 
Cu tine-ncep și se termină toate, 
Cu tine într-un schit apar - dispar.

Cu tine e lumină și-ntuneric, 
Cu tine zac să mă-nsănătoșesc, 
Cu tine cubul redevine sferic, 
Cu tine ce-i drăcesc e îngeresc.

Cu tine e mai rau și e mai bine, 
Cu tine reîncepe viata mea, 
Cu tine e mai greu ca fără tine, 
Dar fără tine nu s-ar mai putea.”  


(Adrian Păunescu - ”Cu tine„ )


Cu tine, doar cu tine, mereu și pentru totdeauna.



... și să nu uiți niciodată: ”If there ever comes a day when we cannot be together, keep me in your heart, I will be there forever„ .





Te iubesc! Atunci, acum, mereu !



No comments:

Post a Comment