Monday, December 9, 2013

Toată viața, iubito!



Îmi doresc să putem pleca. Să fugim departe undeva unde să fie cald. Să nu ne sune nimeni, să nu ne cunoască nimeni. Ador sentimentul că pot face orice; în fond nimeni nu știe cine sunt. Vreau să marcăm amintirile persoanelor pe care le întâlnim în călătoria noastră. Să mergem în Rio și să dansăm pe stradă, în văzul lumii. N-am fi mari talente nedescoperite, ci două suflete fericite, iubito! Îmi doresc să ne plimbăm desculți pe faleze și să cântăm de fericire. Să se uite lumea la noi ca la nebuni; să le fie milă că trăim în propriul nostru univers. Vreau să filozofăm sub un pod ore întregi despre motivul pentru care nu ne place o anumită culoare. Vreau să simțim că trăim. Să simți că mi te dedic în totalitate ție. Aș vrea să te iau în brațe, să te duc pe plaja și să-ți cer să fii soția mea. Să ne căsătorim atunci și acolo. Martori să ne fie luna și marea, iar inel de logodnă să-ți fie o panglică.... simplu, nimic complicat! Să alerg după tine, să ne jucăm, să te arunc în mare și tot eu să te pescuiesc de acolo pentru că nu știi să înoți prea bine și apoi să adormim pe plajă; briza mării să ne fie cântec de leagăn...să fim 2 copii! Împreună! Noaptea să te păzesc în timp ce dormi și să te mângâi. Să te protejez cu toată ființa mea și să-ți amintesc mereu cât de mult te iubesc! Ochii tai, iubito, în ei văd infinitul; văd răsăritul și apusul Soarelui; îți văd fiecare emoție, fiecare gând, fiecare dorință. Vreau să savurez fiecare moment cu tine. Să ma pot îneca în plăcerea fiecărei vorbe dulci. Să-ți pot gusta toate privirile și să simt toate visele tale izbindu-se de mine. Să mergem unde vrem, când vrem. Să fim un suflet în două corpuri. Așa mi-aș trăi toată viața lângă tine, iubito!


No comments:

Post a Comment