Tuesday, January 10, 2012

Rezolutie de anul nou .


                                                                    Ce am invatat din anul 2011? Ca lumea e intr-o continua schimbare si ne aflam intr-un val ce se misca intr-un ritm alarmant iar noi trebuie sa ne adaptam intotdeauna; pe scurt, ne invartim intr-o lume de nebuna. Am invatat ca prietenii adevarati iti vor fi mereu alaturi la greu, ca persoanele de la care te astepti cel mai putin vor fi acolo cand restul lumii va parea ca iti intoarce spatele, ca familia este, pe langa o valoare morala, si un punct de sprijin , de reper. Am invatat ca speranta moare ultima, ca lacrimile nu rezolva nimic, ca atunci cand viata iti da lamai trebuie neaparat sa faci limonada sau risti sa te sufoci sub ele, ca o viata are omul dar trebuie traita cu o oarecare modestie, ca visele sunt facute sa devina realitate. Am realizat ca indiferent de cat de tare nu mi-ar conveni, afara tot va ploua, cainii vor latra iar oamenii se vor iubi. Am invatat ca niciodata nu trebuie sa renunti la un vis, oricat de nebunesc ar parea; este dovada ca subconstientul vrea mai mult si va lupta pentru a depasi acel prag autoimpus. Am realizat ca pot fi considerata doar o fata cu acces la internet, statut cu care ma impac momentan, ca Romania e pe duca si ca va veni sfarsitul lumii. La ultima realizare au contribuit mult cunoscutele "mondenitati" actuale si felul in care se face "entertainmentul" la noi in tara pana si de revelion: cu cat mai putine haine, cu atat mai multa audienta.
                                                          A mai trecut 1 an. La multi inainte!

No comments:

Post a Comment